Buchen
Angebote anschauen

Ważne informacje

  1. Startseite
  2. Sanatorium
  3. Ważne informacje

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami

 

Regulamin zastosowania vouchera rabatowego

 

I. Słowniczek pojęć używanych w Regulaminie:

Kod rabatowy - kod rabatowy w postaci vouchera, uprawniający Użytkownika do jego realizacji podczas pobytu w Sanatorium Uzdrowiskowym Bałtyk w Kołobrzegu, w postaci zniżki procentowej naliczanej od wartości pobytu, wykluczając usługi dodatkowe;

Sprzedawca - Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowym "Dekom" Spółka z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Wały Piastowskie 24, 80-855 Gdańsk, wpisanym do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez S.R. Gdańsk-Północ w Gdańsku ,VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000075386, kapitał zakładowy 18.392.500,00 zł, NIP 583-25-26-413, Regon 191550287, Sanatorium Uzdrowiskowym „Bałtyk”, 78 – 100 Kołobrzeg, ul. Rodziewiczówny 1,

Klient / Użytkownik - osoba, która otrzymuje od Sprzedawcy w ramach promocji Kod rabatowy w zamian za dokonanie określonej czynności, tj rezerwacja na pobyt w roku 2023;

Data ważności – data, do której można zrealizować kod rabatowy.

 

II. Warunki ogólne.

1. Sprzedawca przekazuje Użytkownikowi Voucher wraz z kodem rabatowym, w ramach reklamy;

2. Voucher z kodem rabatowym obejmuje rabat 10% na dowolny pobyt do końca 2023 roku:

3. Voucher można zrealizować na kolejny pobyt, pod warunkiem, że rezerwacja dokonana została bezpośrednio w SU Bałtyk ( telefonicznie, przez stronę www oraz poprzez email )

4. Voucher nie dotyczy rezerwacji dokonanych poprzez pośredników.

5. Kod rabatowy może być wykorzystany jednorazowo przy zakupie pobytu nieobjętego innymi promocjami w Sanatorium Uzdrowiskowym Bałtyk w Kołobrzegu.

6. Kod rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części.

7. Kod rabatowy jest możliwy do realizacji w momencie okazania go w recepcji, podczas zameldowania.

8. Otrzymany od Sprzedawcy Kod rabatowy jest niepowtarzalny i jednokrotnego użytku.

9. Ważność Kodu rabatowego jest określona w chwili jego emisji.

 

III. Zasady przekazania i korzystania z Kodu rabatowego.

1. Udostępnienie Kodu rabatowego następuje w formie reklamy.

2. Skorzystanie z Kodu rabatowego jest dobrowolne i zależy od Klienta. Klient ma możliwość nieskorzystania z przekazanego Kodu rabatowego, w takiej sytuacji wystarczy nie okazywać przekazanego Kodu rabatowego podczas meldunku, w recepcji SU Bałtyk w Kołobrzegu.

3. Aby skorzystać z przekazanego przez Sprzedawcę Kodu rabatowego należy okazać voucher zawierający kod rabatowy podczas zameldowania w recepcji SU Bałtyk w Kołobrzegu.

4. Okazanie Kodu rabatowego spowoduje obniżenie wartości zamówionego pobytu o wartość procentową przekazanego Klientowi Kodu rabatowego. Kod rabatowy można wykorzystać wyłącznie przy zakupie pobytu nieobjętego innymi promocjami.

5. Kody rabatowe nie sumują się ze sobą. W jednej rezerwacji może zostać wykorzystany tylko jeden Kod rabatowy.

6. Kod rabatowy wygasa wraz z upływem jego terminu ważności. Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji Kodu rabatowego w przypadku upływu jego terminu ważności.

 

Ręczniki

Szanowny Gościu!

Bądź EKO i pomóż nam uratować świat!

Każdy gest ma znaczenie. Użyj dzisiaj tego samego ręcznika.

Będziesz zdziwiony jak dużo energii i wody udało nam się wspólnie zaoszczędzić.

 

Wymiana jest możliwa na 3 dzień pobytu ( po 2 nocach) tylko w poniedziałki, środy i piątki od 8:00 do 15:00.

Pobyty NFZ wymiana ręczników -  jednorazowo w połowie turnusu jest bezpłatna. Każda dodatkowa wymiana jest płatna wg cennika.

W pozostałych przypadkach wymiana jest płatna wg cennika.

Ręczniki na Basen – możliwość zakupu w kasie basenowej w cenie 49,90 zł /duży oraz 29,90 zł /mały lub proponujemy zabrać ze sobą z domu (prosimy o nie zabieranie ręczników na basen z wyposażenia pokoju).

W apartamentach wymiana ręczników jest bezpłatna -  dostępna na życzenie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy serwisu sprzątającego.

 

Sprzątanie pokoi

Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach od 08:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt.

Jeśli nie życzą sobie Państwo, aby pokój był sprzątany, prosimy o wywieszenie na klamce drzwi od zewnętrznej strony - zawieszki „Nie przeszkadzać”.

 

Zakaz palenia

Oddychaj świeżym powietrzem.

Prosimy nie pal w pokoju.

Bądź dobry dla swoich płuc, wyposażenia pokoju i przyszłych Gości.

Palenie spowoduje naliczenie opłaty za sprzątanie w wysokości 1000zł.

Dziękujemy za utrzymanie tego pokoju bez dymu.

 

Kosmetyki i woda mineralna

Kosmetyki oraz woda mineralna są wstawiane tylko w dniu przyjazdu – jednorazowo.

Nie dotyczy pobytów NFZ.

W apartamentach kosmetyki i woda mineralna są uzupełniane na życzenie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy serwisu sprzątającego.

 

Wymiana pościeli

Wymiana pościeli jest na 7 dzień pobytu (po 6 nocach).

Pobyty NFZ zmiana pościeli -  jednorazowo w połowie turnusu jest bezpłatna. Każda dodatkowa wymiana jest płatna wg cennika.

W apartamentach wymiana pościeli jest gratis - dostępna na życzenie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy serwisu sprzątającego.

 

Szlafroki

Wypożyczenie lub wymiana szlafroka jest płatna wg cennika.

W apartamentach i w pokojach familijnych szlafroki są dostępne nieodpłatnie na czas pobytu.
 

Układ mebli i wyposażenie

Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania,

Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu.

S.U. Bałtyk nie posiada na wyposażeniu dodatkowych mebli -  poza dostawkami hotelowymi i łóżeczkami dziecięcymi – płatne wg cennika.

 

Rzeczy pozostawione, reklamacje

Przedmioty pozostawione przez Gości będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.

W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, S.U.Bałtyk przechowa przedmioty na koszt własny przez okres 3 m-cy.

Po upływie 3 m-cy przedmioty zostaną przekazane na cele społeczne lub zniszczone.

Wszelkie uwagi powinny być złożone u Concierge’a (lub podczas nieobecności Concierge’a - w Recepcji) niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

Reklamacje zgłoszone po wyjeździe nie będą rozpatrywane.


Wi-Fi

Na terenie obiektu istnieje możliwość bezpłatnego skorzystania z sieci Wi-Fi.

Kod dostępu generowany jest przez pracownika Recepcji.
 

Odpowiedzialność

Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia lub braki przedmiotów, wyposażenia i urządzeń powstałe z winy jego lub jego Gości.

W razie wystąpienia jakiejkolwiek awarii lub szkody, Gość powinien zawiadomić Recepcję o jej wystąpieniu niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

 

Room Service godz. 10:30 - 19:00  tel. 3426

Nasza obsługa z przyjemnością zaserwuje jedno z wielu dań Restauracji Bałtyk opracowanych przez naszego Szefa Kuchni lub dostarczy zamówienie do pokoju.

Room Service Restauracji Bałtyk oraz Kawiarni Bałtyk:

  • opłata serwisowa: 20zł /zamówienie
  • Apartamenty usługa bezpłatna

Room Service ze zleconą przez lekarza dostawą posiłków do pokoju:

  • opłata serwisowa: 10zł /posiłek
  • Apartamenty usługa bezpłatna

 

Sprzęt plażowy

Istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu plażowego (leżak lub parawan) w okresie wiosenno – letnim / ilość sztuk ograniczona.

Wypożyczenie dla Gości komercyjnych - jest nieodpłatne.

Wypożyczenie dla Kuracjuszy NFZ – płatne wg cennika.

Obowiązuje wirtualna kaucja za wypożyczenie.

 

Parking

Na terenie S.U. Bałtyk znajduje się parking dozorowany.

Liczba miejsc parkingowych jest ograniczona.

Uprzejmie prosimy o wcześniejsze sprawdzenie dostępności i rezerwację.

S.U. Bałtyk nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, jak również przedmiotów w nim pozostawionych.

 

Wykaz numerów wewnętrznych i zewnętrznych

Recepcja Główna tel. 3434 – czynna całodobowo
subaltyk.recepcja@subaltyk.pl

Recepcja Bazy Zabiegowej  poziom  -1 i poziom +1 – tel. 3468, 3409,

pn.-pt. 8:00 – 16:00, sob. 8:00 – 12:00*

recepcja.bazazabiegowa@subaltyk.pl

Dyżurka Pielęgniarska - czynna całodobowo – poziom  -1, tel. 3403 gab. 1003,

Rezerwacja/Marketing – tel. 3444 –pn.-sob. 8.00 – 16.00

info@subaltyk.pl

Restauracja – tel. 3426 – 8:00 – 20:00

  • Śniadanie 8:00 – 10:00
  • Obiad 13:00 – 15:00
  • Kolacja 18:00 – 20:00

Pijalnia wód  (I piętro w Kawiarni) -12:00 – 18:00*

Kawiarnia ( I piętro) 12:00 – 22:00*

Kompleks basenów „Morska Odyseja” –tel. 3413 - 9:00 – 21:00

Bawialnia 9:00 – 21:00

Grota solna czynna od 9:00 – 20:45

Pralnia 8:00 - 20:00

Siłownia 6:00 – 20:00

Salon kosmetyczny (SPA – I piętro)  +48 513 535 578

Salon podologiczny (SPA – I piętro)  +48 605 522 580

 

*Godziny świadczenia usług mogą ulec zmianie.

Aktualnych informacji chętnie udzieli Dział Recepcji oraz Concierge.

Doba sanatoryjna rozpoczyna się od godz. 15:00, a kończy o godz. 11:00 dnia następnego.

Regulamin S.U. Bałtyk jest dostępny poniżej:

 

REGULAMIN – OGÓLNE WARUNKI POBYTU

Sanatorium Uzdrowiskowego „Bałtyk” w Kołobrzegu, ul. Rodziewiczówny 1

 

§ 1 Przedmiot Regulaminu

 

  1. Regulamin Sanatorium Uzdrowiskowego „Bałtyk” w Kołobrzegu (zwanego w dalszej części Regulaminu „Sanatorium”)  określa zasady świadczenia usług sanatoryjnych, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Sanatorium i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Sanatorium. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  2. Regulamin jest obowiązujący dla wszystkich przebywających na terenie obiektu Sanatorium.
  3. Regulamin jest dostępny w następujących miejscach: hol Bałtyk I, hol Bałtyk II oraz na stronie www.subaltyk.pl  

 

§ 2 Doba sanatoryjna

 

  1. Do zawarcia umowy najmu pokoju dochodzi w momencie zarezerwowania pokoju lub jego udostępnienia Gościowi bez uprzedniej rezerwacji.
  2. Pokoje sanatoryjne wynajmowane są na pełne doby.
  3. Doba sanatoryjna rozpoczyna się o godzinie 15:00 i kończy o godzinie 11:00 następnego dnia.
  4. Życzenie przedłużenia czasu trwania najmu ponad okres wskazany w dniu przybycia, Gość sanatoryjny powinien zgłosić w recepcji Sanatorium do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Sanatorium może nie uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju.
  5. W przypadku nie wymeldowania się do godziny 11.00 – zgodnie z § 2 pkt 3, Sanatorium może obciążyć Gościa dodatkową opłatą za rozpoczętą kolejną dobę. Opłata nie jest równoznaczna z przedłużeniem meldunku w danym pokoju.

 

§ 3 Usługi

 

  1. Sanatorium świadczy usługi sanatoryjne zgodnie ze swoją kategorią zaszeregowania lub standardem.
  2. Sanatorium zobowiązane jest zapewnić:
     - warunki do pełnego wypoczynku Gościa sanatoryjnego, a w szczególności przez powstrzymanie się od wykonywania, bez zgody Gościa sanatoryjnego, jakichkolwiek czynności w pokoju (sprzątania, naprawy urządzeń)
     - wymianę ręczników i wymianę bielizny pościelowej  wg obowiązującego w obiekcie harmonogramu (wymiany są realizowane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt)
  3. Sanatorium zobowiązane jest:
     - niezwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń Sanatorium oraz czystości i porządku w Sanatorium przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości, 
    - do świadczenia, nieodpłatnie, na życzenie Gościa sanatoryjnego następujących usług:
  • budzenia o określonej godzinie, zamawiania taxi,
  • udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
  • przechowania bagażu; Sanatorium może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.             
  • wykonania co najmniej jednego zabiegu w dni robocze, o ile inaczej nie stanowią warunki szczegółowe ofert i cen.
  1. W przeciągu pierwszej doby pobytu Gość Sanatorium zobligowany jest zgłosić się do bazy zabiegowej na poziomie -1 na wstępne badanie lekarskie czy konsultację medyczną w wyznaczonej dyżurce pielęgniarskiej.
  2. Warunki i szczegóły dotyczące pobytu zostały zawarte w potwierdzeniu rezerwacji oraz w ofercie.
  3. Pobyt w Sanatorium Uzdrowiskowym „Bałtyk” jest usługą zwolnioną z podatku Vat na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 18.
    W przypadku rezygnacji Klienta z usług medycznych (konsultacja medyczna oraz zabiegi lecznicze) zawartych w cenie pobytu podana wartość zamówienia zostanie powiększona o podatek Vat (8 %).
  4. W przypadku niewykorzystania części usług zryczałtowanych w cenie najmu pokoju, zgodnie z brzmieniem ofert, Sanatorium nie ma obowiązku zwrotu równowartości cen, jak również części kosztów za niewykorzystane usługi (zabiegi, posiłki itp.), dotyczy to również usług w pakietach pobytowych. Skrócenie pobytu nie powoduje zwrotu należności za niewykorzystane świadczenia.
    Jednoznaczny jest również brak możliwości zamiany niewykorzystanych usług na inne.

 

§ 4 Rezerwacja

 

  1. Rezerwacji można dokonać osobiście, telefonicznie lub przez internet.
  2. Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie jest równoznaczny z anulacją rezerwacji.
  3. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
  4. Jeśli Gość sanatoryjny, który dokonał rezerwacji bez wpłaty zadatku nie przyjedzie w dniu wyznaczonym do Sanatorium, zostanie obciążony  kosztem 100% ceny wynajmu pokoju za pierwszą dobę. Rachunek zostanie przesłany pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
  5. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie przez Gościa wypełnionej karty meldunkowej.
  6. Sanatorium może odmówić zawarcia umowy najmu z Gościem sanatoryjnym, który podczas poprzedniego pobytu w Sanatorium rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu sanatoryjnym lub mieniu Gości sanatoryjnych, szkody na osobie Gościa sanatoryjnego, pracowników Sanatorium lub innych osobach przebywających w Sanatorium.
  7. Sanatorium może wyłączyć udział Gościa z programu lojalnościowego jeśli Gość naruszył Regulamin.

 

§ 5 Odpowiedzialność

 

  1. Sanatorium Uzdrowiskowe „Bałtyk” nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe i pozostałe rzeczy pozostawione w pokojach lub w innych częściach Sanatorium. Sanatorium nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu w recepcji głównej.
  2. Sanatorium zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu, walizek o wymiarach większych niż 60cmx40cm, wadze ponad 25 kg oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
  1. Gość sanatoryjny nie jest uprawniony do przekazywania wynajmowanego przez siebie pokoju innym osobom.
  2. Osoby odwiedzające nie są uprawnione do przebywania na terenie Sanatorium od godziny 22:00 do 06:00.
  3. Na terenie obiektu Sanatorium należy zachować ciszę od godziny 22:00 do 6:00 dnia następnego.
  4. Na terenie obiektu Sanatorium panuje bezwzględny zakaz posiadania broni palnej, gazowej, hukowej, sportowej, białej i innych przedmiotów uznanych za niebezpieczne i zagrażające bezpieczeństwu, jak również jakiejkolwiek amunicji i środków łatwopalnych. Wyjątkiem są służby porządkowe i ochrona.
  5. Na terenie obiektu Sanatorium panuje bezwzględny zakaz posiadania, spożywania oraz bycia pod wpływem środków odurzających.
  1. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokoju urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju, nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego.
  2. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach sanatoryjnych i ich wyposażeniu.
  3. Gość sanatoryjny ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Sanatorium powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. O zaistniałych szkodach powstałych w Sanatorium należy niezwłocznie powiadomić recepcję główną (tel. 3434).
  4. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia po wymeldowaniu Gości, Sanatorium zastrzega sobie prawo do wystawienia rachunku za zniszczone mienie wg. cennika wyposażenia dostępnego w recepcji głównej.
    Rzeczy nieuwzględnione w Cenniku podlegają wycenie indywidualnej. Niezależnie od cennika wyposażenia, Sanatorium ma prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od zakresu prac koniecznych do usunięcia uszkodzenia.
  5. Na terenie obiektu, w tym - w pokojach sanatoryjnych - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych a także papierosów elektronicznych.
    Za złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju sanatoryjnym zostanie nałożona kara porządkowa w wysokości 1.000 złotych.
  6. Sanatorium nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  7. Sanatorium nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy  z przyczyn od siebie niezawinionych, w przypadku zaistnienia siły wyższej, w tym w szczególności w sytuacji braku dostaw energii elektrycznej lub wody oraz przerw w tych dostawach.
  8. Gość powinien zgłosić reklamację ustnie lub na piśmie w recepcji głównej nie później niż w ostatnim dniu pobytu, przed opuszczeniem Sanatorium. W innym przypadku reklamacje nie będą rozpatrywane. Sanatorium rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od ich otrzymania od Kuracjusza. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Gościa z obowiązku zapłaty należnej Sanatorium.

§ 6 Postanowienia końcowe

 

  1. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez P.P.U.H. Dekom Sp. z o.o. w Gdańsku dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Sanatorium, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Sanatorium.
    Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich korygowania, oraz żądania ograniczenia i sprzeciwu przetwarzania.
  1. Goście, których pobyt sfinansowany jest w ramach kontraktu z NFZ zobligowani są do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu NFZ NZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego „Bałtyk” w Kołobrzegu.
  2. Zasady korzystania z basenu „Morska Odyseja” reguluje „Regulamin pływalni Morska Odyseja”.
  3. Zasady korzystania z bazy zabiegowej reguluje ”Regulamin bazy zabiegowej. Zasady korzystania z zabiegów”.
  4. Zasady korzystania z parkingu niestrzeżonego reguluje „Regulamin parkingu niestrzeżonego”

 

 

 

 

 

 

Newsletter
Abonnieren Sie unseren Newsletter

Um hochwertige Dienstleistungen anzubieten, verwendet der Service Cookies, die im Speicher des Browsers gespeichert sind. Ausführliche Informationen über den Zweck ihrer Verwendung, einschließlich der Verarbeitung von Benutzeraktivitätsdaten und der Personalisierung von Werbung, sowie die Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, finden Sie in der Datenschutzrichtlinie.
Durch Klicken auf ALLE AKZEPTIEREN stimmen Sie der Nutzung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten durch P.P.U.H. Dekom Sp. z o.o., Wały Piastowskie 24, 80-855 , Gdańsk, die im Internet gesammelt werden, wie z. B. IP-Adressen und Cookie-Identifikatoren, zu Analyse- und Marketingzwecken zu (einschließlich automatisierter Anzeigenausrichtung, Messung ihrer Wirksamkeit und Verarbeitung von Benutzerdaten zu Analysezwecken). Änderungen der Cookie-Einstellungen und detaillierte Zustimmungspräferenzen können Sie in den Einstellungen vornehmen.

Datenschutzeinstellungen verwalten
Notwendige Cookies

Cookies, die für den Betrieb der auf der Website verfügbaren Dienste erforderlich sind und das Durchsuchen von Angeboten oder das Buchen von Reservierungen ermöglichen, unterstützen Sicherheitsmechanismen wie die Authentifizierung von Benutzern und die Erkennung von Missbrauch. Diese Dateien sind für das ordnungsgemäße Funktionieren der Website erforderlich. Sie benötigen Ihre Zustimmung nicht.

Analytische Cookies

Cookies, die es ermöglichen, Informationen über die Nutzung der Website durch den Benutzer zu sammeln, um deren Betrieb zu optimieren und an die Erwartungen des Benutzers anzupassen. Durch die Zustimmung zu diesen Cookies stimmen Sie der Verarbeitung von Daten über Ihre Aktivitäten auf der Website zu Analysezwecken zu.

Marketing-Cookies

Cookies, die es ermöglichen, dem Benutzer Marketinginhalte entsprechend seinen Präferenzen anzuzeigen und ihn über Marketingangebote zu informieren, die seinen Interessen entsprechen, einschließlich Informationen über die Aktivitäten des Benutzers, Produkte und Dienstleistungen des Website-Administrators und Drittanbieter. Die Zustimmung zu diesen Cookies bedeutet, dass Ihre Daten zur Personalisierung von Werbung und zur Analyse der Wirksamkeit unserer Werbekampagnen verwendet werden können.

Ihre Einstellungen wurden noch nicht gespeichert